Leza horeca en winkel management

Leza Horeca & Winkel Management biedt reeds vele jaren oplossingen met betrekking tot afrekenen. Hierbij is het accent verschoven van eenvoudige kassa’s naar compleet geautomatiseerde oplossingen waarbij kop…

Lees verder
Welkom bij de specialist!

Kassasystemen

Leza, het bedrijf achter posbestellen.nl, is al meer dan 25 jaar dé specialist. Ooit begonnen met kasregisters en vandaag de dag gespecialiseerd in touchscreens, handhelds, rapportagetools, filiaalbeheer etc etc.

Aanmelden

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!

Daarom Posbestellen

  • Innovatief
  • Persoonlijke aandacht
  • Hoogewaardige apparatuur
  • Scherpe aanbiedingen
  •  

Hoe kan ik artikelen bestellen?

Kan ik bestellen als ik (nog) geen klant ben?
Ja, dat kan. Tijdens het afronden van uw bestelling wordt aan u uw klantnummer of uw bedrijfsgegevens gevraagd. Wanneer u nog geen klantbent of u bent uw klantnummer vergeten, geeft dan uw volledige naam en adresgegevens in.

Hoe bestel ik online:

  • Zoek in de internet winkel naar het door u gewenste artikel.
  • Geef het gewenste aantal op.
  • Geeft eventueel de extra opties op zoals wijze van programmeren en de eventuele instructie.
  • Klik op de afbeelding van het winkelwagentje.
  • Herhaal bovenstaande handeling voor alle gewenste artikelen en klik vervolgens op de tekst "Winkelwagen" in de rubriek "bestelling"aan de linkerzijde.
  • U krijgt een overzicht te zien van de inhoud van uw winkelwagentje. Desgewenst kunt u de inhoud aanpassen.
  • Klik op de opdrachtknop "Bestellen" om uw bestelling af te ronden.
  • Kies de vestiging waar u de door u bestelde artikelen wilt afhalen en klik op de opdrachtknop "Bestellen" om de bestelprocedure te vervolgen
  • Geef u adresgegevens in en klik daarna op de opdrachtknop "Bestellen".
    In het overzicht wat nu wordt getoond kunt u de bestelling afdrukkenof versturen
  • Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak.

Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?
Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Krijg ik een orderbevestiging als ik via de site bestel?
Dat kan. Als u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens uw e-mail adres opgeeft, sturen wij u een orderbevestiging per e-mail.

Hanteert PosBestellen.nl een minimum aankoopbedrag?
Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag.

Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?
Ja, dat kan als u er heel snel bij bent!

  • Een artikel in 24-uurs-levering dat 's ochtends besteld is, kunt u annuleren tot 11.00 uur dezelfde dag.
  • Een artikel met een normale levertijd of een artikel in 24-uurs-levering dat 's middags wordt besteld, kan tot 17.00 uur dezelfde dag geannuleerd worden.
  • Een bestelling wijzigen kan niet, tenzij u een wijziging opvat als een annulering, gevolgd door een nieuwe bestelling.

Ik vind een artikel uit de Leza Horeca en Winkel management showroom niet terug op de Internetwinkel. Hoe kan dat?
Niet alle artikelen uit de showroom worden op onze site aangeboden. U kunt een dergelijk artikel natuurlijk wel online bestellen via de functie "winkelwagen". In dat geval gaat u direct naar de optie "winkelwagen" in de rubriek "bestellen" aan de linkerzijde.
U plaatst een bestelling terwijl uw winkelwagen leeg is. In het opmerking veld kunt u het artikel dat u wilt bestellen omschrijve

 

Welkom bij de specialist!

Kassasystemen

Leza, het bedrijf achter posbestellen.nl, is al meer dan 25 jaar dé specialist. Ooit begonnen met kasregisters en vandaag de dag gespecialiseerd in touchscreens, handhelds, rapportagetools, filiaalbeheer etc etc.

Aanmelden

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!