Leza horeca en winkel management

Leza Horeca & Winkel Management biedt reeds vele jaren oplossingen met betrekking tot afrekenen. Hierbij is het accent verschoven van eenvoudige kassa’s naar compleet geautomatiseerde oplossingen waarbij kop…

Lees verder
Welkom bij de specialist!

Kassasystemen

Leza, het bedrijf achter posbestellen.nl, is al meer dan 25 jaar dé specialist. Ooit begonnen met kasregisters en vandaag de dag gespecialiseerd in touchscreens, handhelds, rapportagetools, filiaalbeheer etc etc.

Aanmelden

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!

Daarom Posbestellen

  • Innovatief
  • Persoonlijke aandacht
  • Hoogewaardige apparatuur
  • Scherpe aanbiedingen
  •  

Meest gestelde vragen

Het antwoord op al uw vragen! Kies een onderwerp uit onderstaande lijst en u vindt het antwoord op de meest gestelde vragen omtrent KassaBestellen.nl en haar service in het algemeen en specifiek over deze site.
Staat uw vraag er niet tussen, stuurt u ons dan een e-mail. U ontvangt zo snel mogelijk een antwoord.
Bestellen

Kan ik bestellen als ik (nog) geen klant ben?
Ja, dat kan. Tijdens het afronden van uw bestelling wordt aan u uw klantnummer of uw bedrijfsgegevens gevraagd. Wanneer u nog geen klant bent of u bent uw klantnummer vergeten, geeft dan uw volledige naam en adresgegevens in.

Hoe bestel ik online?

  • Zoek in de internet winkel naar het door u gewenste artikel
  • Geef het gewenste aantal op
  • Geeft eventueel de extra opties op zoals wijze van programmeren en de eventuele instructie
  • Klik op de afbeelding van het winkelwagentje
  • Herhaal bovenstaande handeling voor alle gewenste artikelen en klik vervolgens op de tekst "Winkelwagen" in de rubriek "bestelling"aan de linkerzijde
  • U krijgt een overzicht te zien van de inhoud van uw winkelwagentje. Desgewenst kunt u de inhoud aanpassen
  • Klik op de opdrachtknop "Bestellen" om uw bestelling af te ronden
  • Kies de Kassanet vestiging waar u de door u bestelde artikelen wilt afhalen en klik op de opdrachtknop "Bestellen" om de bestelprocedure te vervolgen
  • Geef u adresgegevens in en klik daarna op de opdrachtknop "Bestellen"
  • In het overzicht wat nu wordt getoond kunt u de bestelling afdrukken of versturen

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak


Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?
Nee, dat is helaas (nog) niet mogelijk.

Krijg ik een orderbevestiging als ik via de site bestel?
Dat kan. Als u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens uw e-mail adres opgeeft, sturen wij u een orderbevestiging per e-mail.

Hanteert Posbestellen.nl een minimum aankoopbedrag?
Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag. Wel gaan wij er vanuit dat u de bestelde artikelen zelf komt ophalen op de door u opgegeven Leza Horeca en Winkel Managemetn vestiging.


Kan ik een bestelling annuleren/wijzigen?
Ja, dat kan als u er heel snel bij bent!

  • Een artikel in 24-uurs-levering dat 's ochtends besteld is, kunt u annuleren tot 11.00 uur dezelfde dag.Een artikel met een normale levertijd of een artikel in 24-uurs-levering dat 's middags wordt besteld, kan tot 17.00 uur dezelfde dag geannuleerd worden.
  • Een bestelling wijzigen kan niet, tenzij u een wijziging opvat als een annulering, gevolgd door een nieuwe bestelling.

Ik vind een artikel uit de Leza showroom niet terug op de Internetwinkel. Hoe kan dat?
Niet alle artikelen uit de showroom worden op onze site aangeboden. U kunt een dergelijk artikel natuurlijk wel online bestellen via de functie "winkelwagen". Indat geval plaats gaat u direct naar de optie "winkelwagen" in de rubriek "bestellen" aan de linkerzijde. U plaats een bestelling terwijl uw winkelwagen leeg is. In het opmerking veld kunt u het artikel dat u wilt bestellen omschrijven.

Leveren
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd/kan mijn bestelling geleverd worden?
Voor artikelen geldt:

  • kassasystemen (indien voorradig) wordt binnen 5 werkdagen geleverd
  • kassasystemen die op maat geprogrammeerd moeten worden, worden (indien voorradig) binnen 10 werkdagen geleverd, na het ontvangen van de invullijsten
  • betaalautomaten worden binnen 10 werkdagen geleverd, na goedkeuring van Equens/CCV
  • afroomboxen, geldtesters en dergelijke worden (indien voorradig) binnen 5 werkdagen geleverd

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Jazeker. Voor de levering van kassasystemen en andere apparatuur wordt u gebeld voor het maken van een afspraak. U kunt dan met onze medewerker op welke dag u de bestelling komt ophalen. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag, tussen 08.30 en 17.00 uur.

Kunnen artikelen ook bezorgd worden?
Onze zeer lage prijzen zijn gebaseerd op afhaalprijzen. Uiteraard is het wel mogelijk dat wij de door u bestelde producten naar u kunnen opsturen of bezorgen. Echter hiervoor hanteren wij wel andere prijzen dan op onze website zijn vermeld. Wilt u meer informatie over de bezorgmogelijkheden neem dan gerust contact met ons op.

Levert Posbestellen.nl ook in het buitenland?
Nee, Posbestellen.nl levert alleen in Nederland. Voor grotere systemen is het onder bepaalde voorwaarden wel mogelijk om deze naar het buitenland te versturen.

Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Onze lage prijzen zijn gebaseerd op basis van contante betaling. Uiteraard beschikken onze vestigingen over een betaalautomaat waardoor u ook met uw bankpas kunt betalen.

Moet ik direct na ontvangst van mijn bestelling betalen?
Ja, onze internet winkelprijzen zijn gebaseerd op afhaalprijzen en een contante betaling. Wanneer u graag op een andere wijze wilt betalen, neem dan contact op met de Kassanet vestiging bij u in de beurt.

Persoonlijke gegevens
Hoe krijg ik een klantnummer?
U krijgt automatisch een klantnummer als u uw eerste bestelling plaatst.

Mijn bedrijfsnaam/adres is veranderd. Moet ik dit doorgeven?
Ja. Wij willen de correspondentie graag correct adresseren. Indien u verhuisd bent en dit niet aan KassaBestellen.nl heeft doorgegeven, dan kunt u dat bij de eerst volgende bestelling uw nieuwe adresgegevens opgeven.

Ik wil me voor de Nieuwsbrief aan-/afmelden. Hoe doe ik dat?
Wilt u op de hoogte blijven van de laatste aanbiedingen van KassaBestellen.nl abonneer u dan op de Posbestellen.nl nieuwsbrief. Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u door middel van het aankruisvak "Ik ontvang graag uw nieuwsbrief" aangeven dat u graag onze nieuwsbrief ontvangt. Uiteraard kunt u zich abonneren op onze nieuwsbrief zonder dat u bij ons een bestelling plaatst. In dat geval klikt u direct op de "Winkelwagen" in de rubriek "Bestellen" aan de linkerzijde van het venster. U plaats dan een bestelling, terwijl uw winkelwagen leeg is.

Ik ben klant, maar ik ben mijn klantnummer en/of wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
U kunt altijd bij ons een bestelling plaatsen. Ook wanneer u uw klantnummer en/of wachtwoord vergeten bent. Wel vragen we u dan om, in plaats van uw klantnummer en wachtwoord op te geven, uw volledige adresgegevens nogmaals in te geven.

Garantie & service
Welke garantie geeft KassaBestellen.nl op haar producten?
Op alle artikelen uit de KassaBestellen.nl winkel, waarvan u in alle redelijkheid een lange levensduur mag verwachten, krijgt u zonder meer 1 jaar volledige garantie bij defecten of constructiefouten. De factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed!

Wat is mijn garantiebewijs?
De factuur is het garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed!

Waar moet ik zijn als ik een probleem heb met een artikel?
Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Wij proberen altijd om, in overleg met u, uw klacht snel en goed op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan bieden bedrijven die het keurmerk Thuiswinkelwaarborg voeren een extra garantie: de Geschillencommissie Thuiswinkel. De Geschillencommissie lost eventuele geschillen tussen bedrijven die op afstand verkopen en hun klanten op. Deze volledig onafhankelijke commissie is ingesteld door de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken in overleg met de Consumentenbond en de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Iedere consument kan de Geschillencommissie Thuiswinkel vragen een zaak te behandelen, tegen betaling van EUR 22,69. Zowel de klant als het betrokken bedrijf moeten zich aan de uitspraak van deze commissie houden. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u uw EUR 22,69 terug. Het adres van de Geschillencommissie Thuiswinkel is: Bordewijklaan 46, 2e etage, 2591 ZR DEN HAAG, telefoonnummer 070-3 105 310, faxnummer 070-3 658 814.

Is er een instantie waar ik me kan melden als ik er met Posbestellen.nl niet uitkom?
Ja. Indien u een klacht heeft en we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel. Bedrijven die het keurmerk Thuiswinkelwaarborg voeren bieden deze extra garantie. De Geschillencommissie lost eventuele geschillen tussen bedrijven die op afstand verkopen en hun klanten op. Deze volledig onafhankelijke commissie is ingesteld door de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken in overleg met de Consumentenbond en de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Iedere consument kan de Geschillencommissie Thuiswinkel vragen een zaak te behandelen, tegen betaling van EUR 22,69. Zowel de klant als het betrokken bedrijf moeten zich aan de uitspraak van deze commissie houden. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u uw EUR 22,69 terug. Het adres van de Geschillencommissie Thuiswinkel is: Bordewijklaan 46, 2e etage, 2591 ZR DEN HAAG, telefoonnummer 070-3 105 310, faxnummer 070-3 658 814.
Privacy


Waar gebruikt Posbestellen.nl mijn persoonlijke gegevens voor?
Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het Posbestellen.nl / Leza klantenbestand. Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens voor de beoordeling, het aangaan en de uitvoering van de leveringsovereenkomst en voor het beheren van de daaruit voortvloeiende klantrelatie, waaronder inbegrepen het gericht uitvoeren van marketingactiviteiten door Posbestellen.nl / Leza of door ons zorgvuldig geselecteerde derden, de invordering van verschuldigde betalingen, fraudebestrijding en het voldoen aan wettelijke verplichtingen.

Tevens gebruiken wij uw (bestel)gegevens om onze site en ons aanbod zo goed mogelijk op uw behoeften af te stemmen.
Wij verstrekken geen gegevens aan derden waardoor uw privacy in het geding komt. Indien u bezwaar heeft tegen het verstrekken van adresgegevens aan derden of indien u geen commerciële uitingen van KassaBestellen.nl of Kassanet wenst te ontvangen, kunt u dit schriftelijk aan ons kenbaar maken.

Wij respecteren uw privacy en zullen u alleen electronische post toesturen indien u zelf heeft aangegeven hier interesse in te hebben. Uw e-mail adres zal door ons niet verstrekt worden aan derden.

Waarvoor gebruik Posbestellen.nl mijn e-mailadres?
Wij gebruiken uw e-mail adres voor het versturen van de orderbevestiging, indien u uw e-mail adres heeft opgegeven na het bestellen via de Posbestellen.nl-site. Tevens gebruiken wij uw e-mail adres voor het versturen van de nieuwsbrief als u de optie "nieuwsbrief ontvangen" hebt aangevinkt.

Waar kan ik de Algemene Leveringsvoorwaarden inzien?
De volledige Algemene Leveringsvoorwaarden zijn op aanvraag bij Posbestellen.nl verkrijgbaar of surf naar www.posbestellen.nl, klik op "voorwaarden". Posbestellen.nl behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen.

Staat het gehele assortiment van Posbestellen.nl online?
Nee, slechts een deel van het assortiment dat Posbestellen.nl aanbiedt, vindt u terug op de site. Wel kunnen alle artikelen uit de showroom via de onze site besteld worden: klik op de homepage op de link "winkelwagen" en plaats een bestelling zonder artikelen in uw winkelwagentje. Tijdens de laatste stap van de bestelprocedure waar u uw adres gegevens kunt opgeven, kunt u in het invoervak "opmerking" het door u gewenste artikel omschrijven.

Posbestellen.nl is een initiatief van Leza. Posbestellen.nl brengt periodiek het blad Kassakoerier uit. Wanneer u dit blad wilt ontvangen, dan kunt u dat kostenloos via onze website bestellen.

 

Welkom bij de specialist!

Kassasystemen

Leza, het bedrijf achter posbestellen.nl, is al meer dan 25 jaar dé specialist. Ooit begonnen met kasregisters en vandaag de dag gespecialiseerd in touchscreens, handhelds, rapportagetools, filiaalbeheer etc etc.

Aanmelden

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!